Podstrona: Politechnika Rzeszowska członkiem European Marketing and Management Association / POLITECHNIKA RZESZOWSKA im. Ignacego Łukasiewicza

Politechnika Rzeszowska członkiem European Marketing and Management Association

2022-02-08 , red.  E. Ptaszek, M. Chrzanowski
Politechnika Rzeszowska członkiem European Marketing and Management Association

Politechnika Rzeszowska przystąpiła do prestiżowego partnerstwa międzynarodowego, jakim jest European Marketing and Management Association (EUMMAS). Do współpracy zostaliśmy zaproszeni przez Business and Technology University, gruzińską uczelnię partnerską w programie Erasmus+ (KA-107).

Spotkanie inaugurujące członkostwo Politechniki Rzeszowskiej

W styczniu br. odbyło się oficjalne powitanie Politechniki Rzeszowskiej w ramach European Marketing and Management Association w związku z przystąpieniem przez naszą uczelnię do tego prestiżowego partnerstwa międzynarodowego 16 listopada 2021 r. Politechnikę Rzeszowską reprezentowali dr hab. Tadeusz Olejarz, prof. PRz, prodziekan ds. rozwoju Wydziału Zarządzania, dr Maciej Chrzanowski, adiunkt w Katedrze Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności WZ oraz mgr Edyta Ptaszek, kierownik Działu Współpracy Międzynarodowej. Negocjacje związane z przystąpieniem do EUMMAS oraz podpisanie umowy partnerskiej uczestnictwa w konsorcjum prowadził Dział Współpracy Międzynarodowej Politechniki Rzeszowskiej.

Przebieg spotkania

Podczas tego spotkania, które odbyło się online, zespół zarządzający EUMMAS przedstawił podstawowe założenia konsorcjum, korzyści zarówno dla uczelni, jak i dla studentów uczelni partnerskich oraz plany na przyszłość samego konsorcjum oraz Politechniki Rzeszowskiej jako członka. Najbliższym wydarzeniem jest międzynarodowa konferencja naukowa: „Global Social and Technological Development and Sustainability”,  która odbędzie się w Bukareszcie 22–25 czerwca 2022 r., a uczestniczyć w niej będą przede wszystkim partnerskie instytucje konsorcjum. Członkostwo w European Marketing and Management Association oznacza kolejny krok w kierunku umiędzynarodowienia zarówno aspektów badawczych naszej uczelni, jak i dydaktycznych.

Cele konsorcjum

W ramach konsorcjum akademickiego European Marketing and Management Association działa obecnie ponad 20 uniwersytetów i szkół biznesu. EUMMAS organizuje i wspiera badania naukowe oraz działalność badawczą, stwarza również możliwości nawiązywania kontaktów dla naukowców. Działania te mają na celu zwiększenie poziomu badań, organizację międzynarodowych konferencji, organizowanie spotkań dyskusyjnych oraz wsparcie młodych badaczy, zwiększenie poziomu umiędzynarodowienia instytucji partnerskich i zwiększenie mobilności studentów i wykładowców. Kierunki działań to również dążenie do rozwoju produktywnych sieci współpracy i dzielenia się najlepszymi praktykami z partnerami w obszarze edukacji globalnej.

Powrót do listy aktualności

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję